Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.
„Firemki” prowadzone przez uczniów szkół ponadgimnazjalnych z trzech powiatów oraz z Czech, w ramach unijnego projektu, działają niemal jak prawdziwe. Celem projektu jest lepszy start młodych w przyszłość, a oto raport z ich działalności.
Firma Nr 42 - IT-help
W grudniu br. przedstawiciele uczniów brali udział w Dniu Mentorskim w Bolesławcu. Prezentowali firemkę przed innymi uczestnikami. Przedstawiciele w osobach: Marcin Morawski oraz Maciej Reczuch omówili zakres działalności firmy ITHelp. Posługując się prezentacją multimedialną bardzo ciekawie przedstawili firmę, pracowników i zaprosili wszystkich do współpracy.
Firma Nr 43 – Yummy
Dwóch przedstawicieli uczniów z firemki zaprezentowało działalność Firmy symulacyjnej Yummy podczas 3 Ratingu Firemek w Bolesławcu, wykorzystując w tym celu sporządzoną przez uczniów podczas zajęć prezentację multimedialną. Ponadto uczniowie uczestniczyli w ocenie i analizie prezentacji pozostałych firm uczestniczących w dniu mentorskim.
Firma Nr 46 - „Jesteś tym, co jesz“
W miesiącu grudniu spotykaliśmy się dwukrotnie. Poznaliśmy zaganienia dotyczące podstaw prawa gospodarczego i zarządzania finansami oraz kształtowaliśmy umiejętności komunikacyjne.
Uczniowie przygotowali prezentację na temat glutenu i serwowali pierniczki bezglutenowe, które wcześniej samodzielnie przygotowali.
Firma Nr 48- 3DPrint
W miesiącu grudniu spotykaliśmy się dwukrotnie. Poznaliśmy zaganienia dotyczące podstaw prawa gospodarczego i zarządzania finansami oraz kształtowaliśmy umiejętności komunikacyjne.
Uczniowie pracowali na „Blenderze“ oprogramowaniu do grafiki 3D.
Firma Nr 50 – ElektroProjekt
Spotkanie na Ratingu Firemek. Wysłuchanie uwag specjalisty od spraw reklamy. Wdrożenie wskazówek do pracy z uczniami tj. uczniowie ustalali dokładnie jakie usługi konkretnie będą oferować i po zorientowaniu się w cenach danych usług ustalili cennik (którego wcześniej nie mieli).